Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آموزش حسابان 2 پايه دوازدهم آموزش حسابان 2 پايه دوازدهم

آموزشگاه کنکور

آموزش حسابان 2 پايه دوازدهم

آموزشگاه كنكور، وبينار آموزش جامع حسابان 2 پايه دوازدهم كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

محيطي آموزشي پويا و شاد در بارمان كنكور، انگيزه و اشتياق شما را براي يادگيري افزايش مي دهد!

كنكور يكي از مهم ترين امتحانات ايران است كه سرنوشت هزاران دانش آموزي را كه آرزوي ادامه تحصيل دارند تعيين مي كند. اين آزمون از سه موضوع اصلي تشكيل شده است. رياضي، فيزيك و شيمي. در حالي كه هر سه موضوع به يك اندازه مهم هستند، رياضي اغلب براي دانش آموزان چالش برانگيزترين است.

 .

ما در آكادمي بارمان كنكور استرس و فشاري كه دانش آموزان هنگام آماده شدن براي كنكور با آن مواجه مي شوند را درك مي كنيم. به همين دليل است كه ما يك وبينار آنلاين طراحي كرده‌ايم تا دانش‌آموزان را با بررسي عميق رياضيات پيشرفته، به‌ويژه موضوعات تحت پوشش در كلاس دوم دبيرستان را هدف قرار دهيم.

 آموزشگاه كنكور بارمان

اين وبينار توسط اساتيد مجرب و مجربي كه در زمينه رياضي سرآمد بوده اند برگزار مي شود. آنها از روش ها و تكنيك هاي مختلف تدريس استفاده مي كنند تا اطمينان حاصل شود كه دانش آموزان به طور كامل مفاهيم را درك مي كنند و به خوبي براي امتحان آماده هستند. اين جلسات به موضوعاتي مانند جبر، مثلثات، هندسه و حساب ديفرانسيل و انتگرال مي پردازد.

 .

علاوه بر بررسي دقيق هر موضوع، وبينار همچنين شامل تست‌هاي تمريني و آزمون‌هايي براي ارزيابي درك و پيشرفت دانش‌آموزان خواهد بود. اين در شناسايي زمينه هايي كه دانش آموزان نياز به تمركز بيشتر و پيشرفت دارند بسيار مفيد خواهد بود. اساتيد همچنين نكات و ترفندهايي را براي حل سريع و كارآمد مشكلات پيچيده ارائه مي دهند و در زمان گرانبها در طول امتحان صرفه جويي مي كنند.

 .

يكي از مزاياي اصلي وبينار ما، فرمت آنلاين آن است كه به دانشجويان اجازه مي دهد تا از راحتي در خانه خود در آن شركت كنند. اين امر نياز به رفت و آمد به كلاس فيزيكي را از بين مي برد و در زمان و انرژي صرفه جويي مي كند. همچنين به دانش آموزان انعطاف پذيري مي دهد تا برنامه مطالعه خود را مديريت كنند و در صورت نياز به جلسات قبلي برگردند.

 .

علاوه بر اين، پلتفرم آنلاين ما به دانش‌آموزان اجازه مي‌دهد تا سؤال بپرسند و با اساتيد تعامل داشته باشند و تجربه يادگيري را جذاب‌تر و مؤثرتر كند. دانش آموزان همچنين به ضبط جلسات دسترسي خواهند داشت كه مي توانند در هر زمان به آن مراجعه كنند.

 .

در آكادمي بارمان كنكور، ما معتقديم كه هر دانش آموزي با راهنمايي و منابع مناسب، پتانسيل برتري در كنكور را دارد. به همين دليل است كه ما هزينه وبينار خود را مقرون به صرفه نگه داشته ايم و آن را براي طيف وسيع تري از دانشجويان قابل دسترس كرده ايم.

 .

در خاتمه، اگر شما يك دانش آموز ارشد هستيد كه براي كنكور آماده مي شويد و نياز به بررسي جامع رياضيات پيشرفته داريد، در وبينار آنلاين ما در آكادمي بارمان كنكور همراه ما باشيد. اساتيد مجرب و برنامه درسي جامع ما ابزار و دانش لازم را براي گذراندن بخش رياضي امتحان در اختيار شما قرار مي دهند. اين فرصت را براي افزايش شانس موفقيت در كنكور از دست ندهيد. اكنون ثبت نام كنيد و جايگاه خود را در وبينار ما ايمن كنيد!

با برنامه ريزي دقيق، مطالعه ي هدفمند و استفاده از منابع آموزشي مناسب در بارمان كنكور، به موفقيت در كنكور دست پيدا كنيد!

 .

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • آموزشگاه كنكور،معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس هندسه 3 پايه دوازدهم كنكور
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته ژئومورفولوژي
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته كاردان فني برق
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته زيست‌شناسي
  • آموزشگاه كنكور، شيمي كنكور: يادگيري عميق مفاهيم و تسلط بر تست ها
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث شارهٔ در حركت و اصل برنولي

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/28 ساعت: ۰۱ توسط:academy :